Friday, October 24, 2008

Gelukkig lost de vrije markt die crisis zo weer op

HoY JorT,
in je oplossing uit je veel vertrouwen in de oplosser uit de hoek van de liberalen ... mag ik in gesprek met jouw kubistische microfoon articuleren: lieber'alen?

waar hebben wij het dan over?

juist, de zuiderzee ...

meer of nadere specificatie vereist van wat ons overkomt?

een klein tipje van de (gra-al-uwsluier) ...

recent werd de overheidsmanager van het jaar 2002 in een andere baan geloodst ... ben je daar bekend mee met de oplossing van de oplosser ...?
(nutchnutch-saynomore~saynomoor):
tja, ik doe dit even zonder lach - er schijnt al vanuit een voorzorgsmaatregel verordonneerd te zijn dat wie grapjes maakt om een ander zijn ellende geen gehoor vindt : terecht! : ik onderschrijf dat ; ergo - wie onderscheidt de humor van de gemakkelijke grap - en pleegt eventueel en passant de draak met de humor die ons nu juist zo kan verkwikken ... de professionele humorist ... joep, theo, ... en toon & wim & wim uit de ouwe doos herinneringen ophalend en en passant inwrijvende?

alsof het nog niet erg genoeg is: "is er dan een stukje van de wereld gevallen?" vroeg een vrind van mij toen ik meldde dat de teletekstuele pagina's rampspoed verkondigden ...

"nou, nee" dat nog net niet wist ik - al vraag ik mij nu wel af : HOE wist ik dat zo stellig ...

nou, los ze op - die cryptogrammen ...
s'ace

1 comment:

Anonymous said...

veel geleerd